dagens

japp, idag åker jag till mormor då. Hoppas att dom har fixat sin dator så jag kan blogga därifrån. tar med Måns kamera iaf så får vi se om den blir använd ;) Hade tänk göra ett fint kollage med dagens och hur mitt hår ser ut idag men det verkade jag inte ha tid med, så ni får klicka upp bilden ;) Ganska dålig bild men ni kanske liksom förstår att jag har jättemånga spännen i så de blev ganska fint :)
Skiiit också! Nu tog batteriet i kameran slut så att jag inte kan ta kort på halsbandet som jag gjorde i slöjden och har på min idag :( Men om ni vill se det får ni lägga in en kommentar. (kanske har lite tid över när jag kommer hem från skolan ;))
image63

linne från h&M
långärmad från h&m
jeans från acne

Kommentarer
Postat av: Ida<3

Fiint:) kommer sakna dig...

2008-04-11 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0