dagens, typ.

Blir lite konatig dagens idag. Tog kort på vad jag hade på mig imorrse men dom blev inte så bra, så jag får visa hur jag såg ut i håret idag. Och min dator har blivit väldigt seg nu! Vet inte varför men jag kanske har för många bilder, ska ta bort alla dagens nu och se om det går bättre :)
Idag var det iaf ganska mycket i skolan. Först så var det franska-glosförhör på kroppens delar. Sedan efter lunchen skulle vi cykla upp till härlandatjärn, springa runt och cykla tillbaka. Och efter det väntade det fruktade matteprovet! Men hallå, jag har absolut varit med om värre. Detta måste ha varit ett av dom lättaste matteprov jag någonsin gjort! Så anntingen är jag värsta geniet, eller, de va ett lätt prov, eller så är jag så korkad att jag inte fattade att jag gjorde allting fel. Själv hoppas jag på den första ;) Ikväll är det match mot Hisingsbacka, Kulkul :D Men nu ska jag gå och slappa lite eftersom vi inte har några fler läxor denna veckan, och imorrn är det sovmorrn!! Jippie!!

image136

// LOOOOVE AGNES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0